dimarts, 8 d’agost del 2017

Ho sento molt com diria l'Albert Pla. Si, em sap greu haver ofés a algú
amb els poemes d'aquesta tarda, sobretot amb l'ultim, que barrejava futbol
amb un altre tipus de pilotes.
Dit això, jo només pretenc perseguir l'amor en majúscoles, aquell que dura per tota la vida.
Potser sóc un il.lus o pitjor encara, un tonto. Però si busqués només el plaer
ja sé on trobar-lo i sense complicacions innecessàries.
Cadascú és el centre del seu mon i Lleida tot i ser un bon reclam, és una ciutat amb molta qualitat de vida. Jo sempre poso el mateix exemple: tens sed, et pots abeurar a l'infinitat de fons que hi han
i deixem-nos de manies, l'aigua és bona.
I aquí em teniu, enamorat de la bellesa d'una mare soltera.Deu ser cranc, com jo, perque no parla gaire...millor així no discutiremPerque amb els cops que jo t'he saludat i tu no m'has dit ni una sola vegada "Hola Txema"  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada