diumenge, 22 d’abril del 2018

GÈNERE EPISTOLAR PETIT

Quin modelet duràs aquest Sant Jordi? Al matí aniràs rossa i a la tarda morena?
Duràs ulleres de sol, o graduades?Ho fas només per confondre'm, perque de noies
primes i altes Lleida n'es ple.
M'estàs tractant a vaqueta i tu ho saps. Jo passo perplex l'estona i somio amb fer-te
meva abans del rigor mortis.
Avui abans de posar-me la samarreta del 25e aniversari del Pub Look de Mollerussa
he recordat quan hi vam jugar al billar americà. Erem joves i tu encara no tenies descedència,
cosa que,ja saps, per mi és un plus i no un handicup...Jo vaig tenir una infància complicada i
de ben jove, vaig descartar aquesta opció.


Salutacions

                                                Txema Serrano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada